Termeni si conditii
INTRODUCERE
În această secțiune, cumpărătorul
poate citi informații despre compania noastră și termenii și condițiile legale
care se vor aplica oricărei tranzacții care va avea loc între părțile
implicate.
Este foarte important să citiți și
să înțelegeți cu atenție acești termeni și condiții înainte de a face o
achiziție/a plasa o comandă pe site-ul nostru. Dacă există vreun aspect pe care
nu îl înțelegeți sau nu îl acceptați, vă rugăm să discutați acest lucru cu un
membru al echipei noastre înainte de a plasa o comandă sau, dacă un membru al
echipei noastre de vânzări nu este disponibil, contactați echipa noastră de
Servicii Clienți prin telefon: +40 725 287 287 sau pe email:
[email protected].
Comandând oricare dintre bunurile
noastre, sunteți de acord să respectați acești termeni și condiții.
1. DEFINIȚII
a. Atunci când următoarele cuvinte
sunt folosite oriunde în acești Termeni, ele vor avea semnificațiile prezentate
mai jos:
Bunuri: Bijuterii (inele, coliere,
cercei, brățări, lanturi, pandantive, etc), ceasul, accesoriile ceasului sau
alte bunuri pe care vi le vindem conform comenzii.
Comanda: comanda dvs. pentru Bunuri.
Site, website, site-ul nostru,
site-ul: site-ul de pe domeniul http://www.ags-bijuterie.ro
Documente: certificat de garanție
sau autenticitate al Bunurilor, care include: (1) numele distribuitorului
autorizat care a vândut inițial Bunurile; (2) numărul de serie al Bunurilor; și
(3) data vânzării Bunurilor. Documentele pot include, dar nu in mod obligatoriu
manualul de utilizare sau orice alte documente de service.
Termeni: termenii și condițiile
stabilite în acest document.
AGS, AGS Jewelry, noi, noua,
a/al/ale noastra/nostru/noastre: Amanet Gold Services SRL (înregistrată în
România cu codul unic de inregistrare RO26851299).
Lucru, lucrare: service,
recondiționare, înlocuire a bateriei, testare, ajustare bratara/curea și/sau
alte lucrări, după caz.
Zile Lucratoare: alta zi decat
sambata, duminica sau sarbatoare legala in Romania.
b. Titlurile clauzelor nu vor afecta
interpretarea acestor Termeni.
c. Orice referire la text scris
include e-mail, mesaje text, mesaje pe whatsapp sau alte platforme.
d. Cu excepția cazului în care
contextul cere altfel, cuvintele la singular vor include pluralul, iar
cuvintele la plural vor include singularul.
e. Orice cuvinte care urmează
termenilor inclusiv, includ, în special, de exemplu, sau orice expresie
similară vor fi interpretate ca ilustrative și nu vor limita sensul cuvintelor,
descrierii, definiției, frazei sau termenilor care preced acelor termeni.
2. CONTRACTUL NOSTRU CU
DUMNEAVOASTRA
A. Bunurile noastre sunt limitate de
vârstă. Prin plasarea unei Comenzi pentru Bunuri, declarați că aveți 18 ani sau
peste.
b. Puteți verifica și modifica orice
erori doar înainte de a trimite Comanda. Vă rugăm să va luati suficient timp
pentru a citi și a verifica comanda dumneavoastră la fiecare pas al procesului
de comandă.
c. Când plasati o Comandă, comanda
dumneavoastră reprezintă o ofertă catre noi de a cumpăra Bunurile noastre.
Plasarea unei comenzi nu înseamnă că aceasta a fost acceptată automat.
Acceptarea noastră a Comenzii dumneavoastră va avea loc așa cum este descris în
clauza 2. (d).
d. Dacă vă acceptăm Comanda, o vom
confirma trimițându-vă un e-mail, un mesaj sau telefonic (Confirmare Comandă).
Acordul dintre noi va fi format doar atunci când vă vom trimite Confirmarea
Comenzii. Dacă orice bun care face parte din Comanda plasata de dumneavoastra
nu a fost confirmat în Confirmarea Comenzii, acesta nu face parte din
respectivul contract.
e. Toate Bunurile afișate pe site-ul
nostru sunt supuse disponibilității. Dacă nu vă putem furniza Bunurile (de
exemplu, deoarece Bunurile nu mai sunt în stoc sau sunt rezervate), vă vom
anunța prin telefon sau prin e-mail și vă vom anula Comanda. Dacă ați plătit
deja pentru Bunuri, vă vom rambursa întreaga sumă în termen de 14 Zile
Lucrătoare de la anulare (cu excepția cazului în care suspectăm în mod
rezonabil o plată frauduloasă cu cardul, consultați clauza 18).
3. DESPRE BUNURILE COMERCIALIZATE
AMANET GOLD SERVICES SRL se ocupa de
comertul cu amanuntul al bunurilor precum ceasuri si bijuterii, noi si
second-hand. Magazinele AGS vă oferă o gamă variată de bijuterii unice, din aur
de diverse carataje, cu diamante și pietre prețioase precum și ceasuri de lux
de la cei mai prestigioși producători. Toate bijuteriile sunt însoțite de un
certificat de conformitate, fiind expuse spre vânzare numai după ce au fost
verificate amănunțit și evaluate de un expert autorizat.
a. Bijuteriile comercializate de
AMANET GOLD SERVICES sunt verificate și marcate în conformitate cu legislația
în vigoare, sub îndrumarea și controlul Autorității Naț̦ionale pentru
Protecția Consumatorilor.
b. Avand in vedere ca AGS
comercializeaza si bunuri second-hand, uneori acest tip de produse pot prezenta
urme de uzura, zgarieturi, urme, care nu sunt considerate a fi defecte, ci
semne normale de uzura. Toate semnele vizibile de uzură vor fi menționate în descrierea
fiecărui produs. Vă rugăm să verificați cu atenție toate detaliile și
fotografiile înainte de a plasa o comandă.
c. În unele cazuri, unui ceas ii
poate fi montată o curea/închizătoare de la un alt producător decat brandul
care a fabricat ceasul.
d. Toate Bunurile vor rămâne
disponibile pentru vânzare pe site-ul nostru web până când plata va fi
efectuata si confirmata.
e. Toate fotografiile afișate sunt
fotografii profesionale originale ale fiecărui produs. Vă rugăm să rețineți că,
deși am depus toate eforturile pentru a afișa produsele cu acuratețe, afișajul
dispozitivului dvs. poate reflecta diferite nuanțe de culori, iar produsul
poate varia ușor in realitate față de imaginile prezentate.
f. Ambalajul Bunurilor poate
diferi de cel afișat în imaginile de pe site.
g. Nu putem garanta că cutiile și/sau
alte ambalaje furnizate sunt autentice.
4. Despre serviciile comercializate
Autentificarea ceasurilor de lux
Certificatele de autenticitate pentru ceasurile de lux emise
prin aplicația mobilă AGS
I. Accesul la Certificatele de autenticitate din aplicatia
mobila AGS
Certificatele de autenticitate pot fi obtinute de catre
Client/Cumpărător prin intermediul aplicatiei mobile AGS și vor fi oferite de
catre AGS (Amanet Gold aServices S.R.L.), denumit in continuare Emitent.
Pentru a beneficia de serviciul Certificate de Autenticitate din aplicatia
mobila, Clientul/Cumparatorul trebuie sa aiba varsta minima de 18 ani. Pentru a
accesa serviciul Clientul/Cumpărătorul trebuie sa:
a) detina un
telefon mobil de tip smartphone cu numar inregistrat intr-o retea de telefonie
mobila
b) telefonul mobil sa
aiba conexiune la Internet
Clientul / Cumpărătorul se va autentifica in cont folosind
e-mail-ul si parola setate la crearea acestuia.
Accesarea serviciului Certificate de Autenticitate se va
face selectand Sub-meniul Alte Servicii situat in partea de jos a paginii și
apasand pe pictograma rotunda cu 4 dreptunghiuri in interior localizata intre
categoriile Contracte și Magazin.
Clientul / Cumpărătorul va fi directionat pe o noua pagina
care include 4 categorii: Certificatele Mele, Cauta Certificate, Validează
certificatul prin QR code si Obtine Certificat de Autenticitate.
II. Pasii obtinerii Certificatului de Autenticitate
Pentru a autentifica ceasul sau de lux, Clientul /
Cumpărătorul va trebui sa acceseze sectiunea Obtine Certificat de
Autenticitate, sa ia cunostinta si sa parcurga pasii descrisi, in ordinea
prestabilita, astfel:
4.1. Programare:
Clientul/ Cumpărătorul va contacta AGS pentru a programa o întâlnire la sediul
Emitentului, in Piata Romana nr. 5, Sector 1, Bucuresti, in vederea
aducerii ceasului pentru expertizare si lasarea acestuia pentru autentificare
in baza unui proces verbal.
4.2. Alegerea
tipului de Certificat: in funcție de necesitatile sale, Clientul /
Cumparatorul poate opta pentru tipul de certificat dorit, alegand intre
Certificatul BASIC sau PREMIUM
4.2.1. Pachetul BASIC
– Clientul selectează AGS Certified basic
Pachetul BASIC - Informatii generale despre
autenticitatea ceasului; Garantarea autenticitatii componentelor principale
(analiza bratara, carcasa, mecanism) + Functionalitate + Test etanseitate
4.2.2. Pachetul PREMIUM - Clientul alege AGS
Certified Premium
Pachetul PREMIUM - Certificatul include un cod QR care ofera
acces la baza de date cu date complete si complexe despre autenticitatea
ceasului ( detaliile mentionate la pachetul basic + date suplimentare: analiza
componente si documente originale, verificare ceas in baza de date
internationala pentrua stabili daca ceasul este furat/pierdut/contrafacut) +
recomandari din partea AGS privind intretinerea/servisarea ceasului + oferta
personalizata de service, la nevoie.
In cazul constatarii faptului ca ceasul este contrafacut sau
o replica, Clientul/Cumparatorul va plati o taxa de 250 lei, care reprezinta
contravaloarea expertizarii si a eliberarii Diagnosticului ceasului in cauza.
Prin emiterea certificatului, Clientul/Cumparatorul este
notificat de valabilitatea Certificatului de Autenticitate, acesta fiind
valabil numai la momentul verificarii si eliberarii sale. Emitentul, AGS, nu
isi asuma nicio responsabilitate pentru interventiile ulterioare efectuate
asupra ceasului supus autentificarii.
4.3. Verificarea completa a ceasului – va fi efectuata
riguros de catre specialistii nostri, atat vizual cat și prin diverse analize
cu ajutorul tehnologiilor avansate
4.4. Emiterea certificatului: Clientul va primi certificatul
de autenticitate solicitat și raportul detaliat in aplicatia mobila, dupa ce
procesul de autentificare este complet
Categoria Certificatele mele listeaza certificatele
efectuate de catre Emitent si prezentate in aplicatie separat. Accesand pagina
Certificatele Mele Clientul/Cumparatorul poate selecta si vizualiza detaliile
certificatului dorit.
Sectiunea Cauta Certificat localizeaza certificatele
existente in aplicatie. Se introduce numarul certificatului existent in casuta
de sub CAUTA CERTIFICAT si se apasa butonul Cauta.
Sectiunea Valideaza Certificatul prin QR code permite ca
orice detinator de certificat sa partajeze informatiile certificatului ceasului
autentificat cu o alta persoana, printr-o simpla scanare a codului QR.
Clientul/Cumparatorul va plati contravaloarea certificatului
de autenticitate pentru ceasul dorit la sediul companiei noastre, din Piata
Romana nr. 5, Sector 1, Bucuresti prin urmatoarele modalitati de plata:
- Card de credit
sau de debit
- Numerar
Plata trebuie efectuata integral inainte de eliberarea
Certificatului de Autenticitate dorit.
Clientul/Cumparatorul va fi notificat pe e-mail de
finalizarea procesului de autentificare atat in aplicatie cat si telefonic, de
catre personalul nostru de la receptie/ programari.
In eventualitaea unor neintelegeri referitoare la
certificatele de autenticitate va rugam sa accesati sectiunea Contact din
aplicatie sau sa ne contactati la numerele de telefon 0725 287 287 sau 0749 300
632 in intervalele orare afisate in aplicatie sau pe website-ul www.casa-amanet.com.
5. PRET SI PLATA
Vă rugăm să rețineți că toate
valorile de pe website sunt exprimate în RON/EURO și, prin urmare, sunt supuse
cursului de schimb curent la momentul tranzacției. Acest lucru nu afectează
drepturile dumneavoastră de consumator.
A. Prețul Bunurilor va fi stabilit
în Comanda dumneavoastră. Prețurile noastre se pot schimba în orice moment, dar
modificările nu vor afecta Comenzile care au fost deja confirmate prin email
sau telefon.
b. Preturile cotate pe site-ul
nostru sunt in RON/EURO. Plățile efectuate în România (în magazin sau transfer
bancar) trebuie efectuate către noi doar în RON. Orice rambursare va fi, de
asemenea, emisă de noi în RON. Plățile în EURO sunt acceptate numai din afara
României (transferuri bancare internaționale).
c. Prețul cotat include TVA (sau
taxă similară pe vânzări) la cota în vigoare, conform schemei de marja de TVA
pentru Bunurile second-hand. În cazul în care cota TVA se modifică între data
comenzii dumneavoastră și data expedierii, vom ajusta cota TVA pe care o
plătiți, cu excepția cazului în care ați plătit deja integral pentru Bunuri
înainte ca modificarea cotei TVA să intre în vigoare.
d. Pretul Bunurilor exclude
costurile de livrare. Taxele noastre de livrare vă vor fi notificate și vor fi
adăugate la suma totală datorată înainte de confirmarea comenzii. Comanda va fi
confirmată, procesată și expediată numai după ce confirmați suma totală
(inclusiv costul de livrare).
e. Este posibil ca unele dintre
Bunurile pe care le vindem să fie listate cu un preț incorect. Dacă se întâmplă
această situație, vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a vă informa
despre această eroare. Dacă prețul corect este mai mic decât prețul menționat
în comanda dumneavoastră, vom percepe suma mai mică. Dacă prețul corect al
Bunurilor este mai mare, vă vom oferi opțiunea fie de a continua Comanda la
prețul corect, fie de a vă anula Comanda. Comanda nu va fi procesată până când
nu vom avea instrucțiuni clare. Dacă nu vă putem contacta sau nu răspundeți la
e-mailul/apelul nostru telefonic în legătură cu prețul, vom trata Comanda ca
fiind anulată, vă vom anunța prin e-mail și vom rambursa orice sume deja
plătite în termen de 14 zile de la data la care comanda dumneavoastră este
anulată.
f. Plata mărfurilor trebuie
efectuată în același timp cu plasarea Comenzii, cu excepția cazului în care
alegeți altfel (plată în magazin, ramburs) și, în orice caz, trebuie să primim
plata integrala înainte de expedierea sau eliberarea Bunurilor. Dacă nu vă
anunțăm altfel, putem accepta plata prin următoarele metode dacă aveți sediul
în România:
• Card de credit sau de debit: în
magazinele unde este implementata plata la POS sau online pe site-ul nostru
prin Netopia Payments;
• Plata cu cardul bancar direct din
SMS primit pe telefonul clientului;
• Numerar: Acceptăm plata în numerar
numai în magazinele noastre;
• Transfer bancar: Vă vom informa cu
privire la detaliile contului nostru înainte de a accepta Comanda;
• Schimb parțial: Dacă
achiziționarea Bunurilor implică vânzarea unui ceas pe care îl dețineți, putem
accepta ceasul dvs. actual ca plată parțială pentru Bunuri. Veți fi informat cu
privire la indemnizația de schimb de părți pe care o atribuim ceasului dumneavoastră
înainte de confirmarea Comenzii. Vă rugăm să verificați termenii și condițiile
Sell Your Watch pentru mai multe informații despre această procedură.
• Dacă aveți sediul în afara
României, trebuie să plătiți pentru Bunuri printr-un transfer bancar
internațional.
g. Pagina Rezumatul comenzii a
site-ului nostru web vă va oferi o detaliere a prețului Bunurilor
h. Dacă suntem de acord că puteți
plăti un depozit inițial și dacă după achitarea depozitului inițial pentru
Bunuri nu primim plata integrală a soldului în termenul stabilit de la primirea
plății initiale de la dvs., atunci ne rezervăm dreptul pentru a vă anula
Comanda și a republica Bunurile pentru vânzare pe website-ul nostru. Vă vom
notifica prin e-mail cu cel puțin 3 zile de notificare înainte de a face acest
lucru și vă vom rambursa depozitul în termen de 14 zile de la data anulării
Comenzii (cu excepția cazului în care suspectăm în mod rezonabil o plată
frauduloasă cu cardul, vezi clauza 18).
6. LIVRARE
A. Toate Comenzile plasate și
confirmate înainte de ora 12:00 de luni până vineri vor fi expediate în aceeași
zi, dacă este posibil. Livrarea durează în mod normal 1-3 zile lucrătoare dacă
aveți sediul în Uniunea Europeană și aproximativ 7-10 zile lucrătoare dacă
aveți sediul în afara Uniunii Europene. Toate datele indicate de noi pentru
expedierea și livrarea Bunurilor în afara României, deși date cu bună-credință,
sunt doar estimative. Ocazional, livrarea poate fi afectată de un eveniment în
afara controlului nostru și poate dura mai mult decât timpul estimate initial.
b. Livrările pe teritoriul României
se fac folosind serviciile FAN Courier sau DHL Exress. Livrările în afara
României se fac folosind DHL Express. Nu vom fi răspunzători pentru nicio
întârziere în livrarea Bunurilor cauzată de un Eveniment în afara controlului
nostru sau de lipsa dvs. de a ne furniza instrucțiunile de livrare adecvate.
c. Semnătura unui adult (cu vârsta
de 18 ani sau peste) este necesară pentru a primi Bunurile la adresa de livrare
(fie că sunteți dumneavoastră sau un membru al gospodăriei dumneavoastră). Dacă
nimeni nu este disponibil atunci când transportatorul încearcă livrarea,
transportatorul poate lăsa un numar de telefon de contact pentru ca dvs. să
rearanjați livrarea la un moment convenabil. Alternativ, poate fi necesar să
ridicați Bunurile de la sediul local de livrare, cu condiția să prezentați o
dovadă adecvată a identității. Orice colet care a fost deteriorat sau manipulat
nu trebuie să fie semnat și livrarea ar trebui refuzată.
d. Vom livra Bunurile la adresa de
livrare indicată în Comanda dumneavoastră. Dacă plătiți cu card de debit sau de
credit, Bunurile trebuie expediate la adresa de facturare a deținătorului
cardului, deși vom depune toate eforturile rezonabile pentru a trimite Bunurile
la o adresă de serviciu acolo unde este solicitată, cu condiția să respectați
instrucțiunile rezonabile ale departamentului nostru de expediere.
e. Bunurile pot fi ridicate din
magazinele noastre în orice moment în timpul programului de lucru, dar numai
dacă plata integrală a fost confirmată în prealabil de echipa noastră.
f. Livrarea Bunurilor va fi
finalizată atunci când livrăm Bunurile la adresa specificată în Comanda
dumneavoastră sau când Bunurile sunt colectate din magazinele noastre (de către
dumneavoastră sau reprezentantul dumneavoastră).
g. Dacă aranjați ca un alt curier să
ridice Bunurile, livrarea va fi finalizată atunci când Bunurile sunt colectate
de la locația noastră. Aceasta înseamnă că nu vom fi responsabili dacă Bunurile
sunt pierdute sau deteriorate în timpul tranzitului.
h. Bunurile vor fi responsabilitatea
dumneavoastră incepand cu finalizarea livrării.
i. Dumneavoastra, ca si cumparator,
dețineți Bunurile din momentul in care am primit plata integrală.
7. VAMA/TAXE VAMALE
Dacă vă aflați în afara Uniunii
Europene, este posibil să fiți nevoit să plătiți taxe de import sau alte taxe
aplicate de autoritățile vamale sau de alte autorități din țara de primire.
Trebuie să respectați toate legile și reglementările din țara în care primiți
Bunurile. Orice taxe suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu
avem control asupra acestor taxe și nu putem prezice care va fi valoarea lor.
Dacă nu sunteți sigur dacă aceste taxe se vor aplica Comenzii dvs., trebuie să
contactați biroul fiscal local pentru mai multe informații.
8. GARANȚIA DE PRODUCĂTOR
Unele dintre Bunurile pe care le
vindem pot veni cu garanția producătorului. Pentru mai multe detalii despre
termenii și condițiile aplicabile, vă rugăm să consultați Documentele furnizate
împreună cu Bunurile sau pe site-ul web al producătorului.
În calitate de consumator, garanția
unui producător se adaugă drepturilor dumneavoastră legale în legătură cu
bunurile care sunt defecte sau nu sunt conforme cu descrierea.
9. GARANȚIA AGS JEWELRY
a. Garantia comerciala pentru
ceasuri: Oferim o garanție limitată pentru ceasurile noastre second-hand,
pentru o perioadă de 12 luni de la data livrării, în conformitate cu termenii
și condițiile noastre de garanție. Vă rugăm să cititi si sa analizati cu
atentie acești termeni sau sa cereți informații suplimentare unui membru al
echipei noastre. Pentru detalii complete despre garantia comerciala acordata
ceasurilor, va rugam sa accesati sectiunea "Garantia produselor" de
pe website.
b. Garantia de conformitate: AMANET GOLD SERVICES SRL oferă certificat de conformitate (garantie de conformitate) pentru bijuteriile comercializate. Certificatul de conformitate atestă autenticitatea și caracteristicile metalului prețios din care este confecționat produsul. Pentru detalii complete despre garantia de conformitate acordata bijuteriilor, va rugam sa accesati sectiunea "Garantia produselor" de pe website.
10. REZISTENTA LA APA
A. Dacă Comanda dvs. include un ceas
de mână („Ceas”), ar trebui să știți că ceasurile nu sunt de fapt complet
rezistente la apă. De exemplu, ceasurile promovate ca fiind rezistente la apă
până la 30 de metri (100 picioare/3 ATM) pot rezista doar la stropire.
b. Prin prezentul document luati la
cunostinta și acceptați faptul că noi nu vom înlocui sigiliile, garniturile
și/sau alte piese, iar ceasul trebuie verificat pentru rezistența la apă
înainte de utilizare.
c. Rezistența la apă este descrisă
fie în metri, fie în bari (1 bar = 10 m = aprox. 33 ft). Este important de
menționat că indicarea gradului de rezistență la apă în metri este o normă
tehnică care nu corespunde unei adâncimi exacte. „Rezistent la apă până la 10
m” nu înseamnă că ceasul poate fi purtat la această adâncime, mai degrabă
indică faptul că ceasul va rezista la o presiune echivalentă cu o imersiune
statică de până la 10 m adâncime. Mișcările purtătorului (scufundări, sărituri,
înot etc.) precum și forța apei (jeturi de duș, curenți de râu, cascade, etc)
pot crește considerabil presiunea.
d. Acolo unde ceasul dumneavoastră
este certificat ca rezistent la apă, rezistența la apă este asigurată de o
serie de sigilii. Înainte de orice contact cu apa, este esențial să vă
asigurați că coroana și butoanele push ale ceasului dvs. sunt inchise sau
înșurubate, în funcție de model. Când ceasul este sub apă, nu activați
butoanele cronografului, repetitorul minutelor sau al doilea fus orar. După
înot, asigurați-vă că vă clătiți ceasul cu apă dulce, astfel încât să
neutralizați efectele potențial corozive ale apei de mare sau ale clorului.
Sigiliile rezistente la apă ale ceasului dumneavoastră certificat “Water
Resistant” suferă o deteriorare naturală odata cu trecerea timpului. Prin
urmare, este recomandat să efectuați o verificare regulată a rezistenței la apă
o dată pe an dacă ceasul dumneavoastră este purtat în timpul activităților
sportive sau intră frecvent în contact cu apa, sau o dată la doi ani când este
purtat în condiții normale. Nu încercați niciodată să deschideți singur
carcasa. În cazul în care apare apă sau condens sub sticlă, duceți ceasul cât
mai repede posibil la un service autorizat pentru a fi curatat si a preveni
deteriorarea ulterioară.
11. DIMENSIUNEA BRATARILOR
Având în vedere natura unora dintre
Bunurile noastre (second-hand), dimensiunile brățărilor pot varia, deoarece
acestea nu ne sunt întotdeauna furnizate cu un numar complet de zale. O
dimensiune de brățară vă va fi solicitată înainte ca comanda dumneavoastră să
fie expediată și ne vom strădui să ajustam ceasul la dimensiunea solicitată. În
cazul în care un ceas este anunțat ca având sigilii intacte, brățara nu va fi
ajustată.
12. DATA DOCUMENTELOR
A. Dacă Bunurile sunt vândute cu
Documentele originale, vechimea Bunurilor este calculată de la data indicată pe
Documente, mai precis momentul în care Documentele sunt ștampilate oficial de
către distribuitorul autorizat („Vârsta”). Luati la cunostinta faptul că data
fabricării produsului poate fi mult mai devreme decât data specificata pe
documente.
b. Dacă bunurile sunt vândute fără
documentele originale, poate fi dificil pentru noi să calculăm vechimea
bunurilor, în special pentru bunurile vintage/de epocă. În timp ce vechimea
bunurilor a fost dată cu bună-credință (calculată prin referire la numărul de
serie, dacă este posibil, informații despre proprietar sau alți indicatori),
recunoașteți că anul enuntat pe Site pentru acest tip de Bunuri este doar o
estimare.
c. În cazul în care bunurile sunt
vândute fără documente de la producător, putem doar estima, dar nu putem
garanta acuratețea vechimii mărfurilor.
13. POLITICA DE RETURNARE
A. Achizițiile efectuate în
magazinele noastre fizice pot fi schimbate dar nu rambursate atunci când sunt
returnate în termen de 5 zile de la cumpărare și numai în stare nefolosită, cu
toate documentele, bonul, cutia sau husă, accesoriile dacă este cazul. Produsul
returnat poate fi schimbat cu un produs de aceeasi valoare sau mai mare. Dacă
valoarea este mai mare, trebuie să plătiți diferența.
b. Achizițiile efectuate online pot
fi schimbate sau rambursate numai în termen de 14 zile de la cumpărare dacă sunt
într-o stare neutilizată. Bunurile achiziționate online vor veni cu un sigiliu
AGS Jewelry, care permite testarea și examinarea Bunurilor pentru orice
defecțiuni. Retururile nu vor fi acceptate dacă acest sigiliu a fost deteriorat
sau îndepărtat, așa că vă rugăm să examinați cu atenție Bunurile pentru a vă
asigura că sunteți complet mulțumit de produs înainte de a-l îndepărta.
c. În cazul în care Bunurile sunt
returnate, ambalajul și asigurarea vor fi responsabilitatea clientului. AGS
neagă orice responsabilitate pentru returnarea în siguranță a Bunurilor în
acest caz. Veți trimite Bunurile înapoi sau ni le veți preda în cel mult 14
zile de la ziua în care ați solicitat anularea Comenzii dumneavoastră.
d. Returul prin curier, ambalarea și
asigurarea vor fi responsabilitatea dvs. și trebuie să urmați instrucțiunile
noastre rezonabile. Vă recomandăm să utilizați un sistem de livrare express, cu
posibilitate de urmarire a expeditiei și să păstrați chitanta doveditoare a
expedierii. Trebuie să asigurați Bunurile la valoarea lor totală. Trebuie să vă
asigurați că ambalați Bunurile în mod corespunzător pentru a preveni
deteriorarea în timpul transportului.
e. Trebuie să returnați orice Bunuri
care sunt defecte (inclusiv documente, link-uri, manual de utilizare, documente
de service și cutie, dacă este cazul) cu promptitudine și în termen de 14 zile
de la informarea noastră cu privire la Bunul defect.
f. Dacă trimiteți ceasul pentru
orice problemă acoperită de garanția noastră în perioada de 12 luni, taxa de
transport va fi pe cheltuiala dvs., cu excepția cazului în care puteți aduce
ceasul personal la locația noastră. Transportul trebuie să fie asigurat și
efectuat printr-o companie de livrare expres care oferă și serviciul de
urmărire. Vă vom returna ceasul după finalizarea lucrărilor de către echipa
noastră, transportul de retur va fi acoperit de AGS.
g. Dacă vă aflați în afara Uniunii
Europene, este posibil, de asemenea, să plătiți taxe de import/export sau alte
taxe aplicate de autoritățile vamale sau de alte autorități pentru lucrările
efectuate la ceasul dvs., în special dacă nu completați corect declarațiile
(dacă se află în afara UE, ar trebui să marcați ceasul ca „retur pentru
reparație”). Trebuie să respectați toate legile și reglementările din țara dvs.
Orice taxe suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dvs.; nu avem
control asupra acestor taxe și nu putem prezice care ar putea fi costul. Dacă
nu sunteți sigur dacă aceste taxe s-ar putea aplica pentru comanda dvs.,
trebuie să contactați biroul local de taxe sau vamal pentru mai multe
informații.
14. BUNURI DEFECTE
A. Datoria noastră este să vă
furnizăm produse care sunt în conformitate cu contractul.
b. Trebuie să inspectați cu atenție
Bunurile înainte de achizitie sau de îndată ce primiți coletul cu produsul și
trebuie să ne informați prompt dacă Bunurile sunt defecte sau nu sunt așa cum
au fost descrise anterior.
c. Trebuie să aveți grijă de Bunuri
și trebuie să returnați orice Bunuri care sunt defecte (inclusiv documente,
zale, manual de utilizare, documente de service și cutie, după caz) cu
promptitudine și în termen de 14 zile de la informarea noastră cu privire la
Bunul defect.
d. În urma unei inspecții de către
echipa noastră și a confirmării că Bunurile au fost defecte la livrare și cu
condiția să nu fi fost informat despre defecțiunea relevantă inainte de
momentul livrării, veți avea dreptul să returnați sau să schimbați Bunurile în
termen de 14 zile de la momentul livrarii, sau ne puteți cere să reparăm
Bunurile, deși nu avem nicio obligație de a repara Bunurile atunci când acest
lucru este imposibil sau ne impune costuri nerezonabile, ținând cont, printre
altele, de valoarea pe care Bunurile ar avea-o daca s-ar conforma contractului
de vânzare și de semnificația si gravitatea neconformității, caz în care
solutia dumneavoastră se va limita fie la rambursare, fie la înlocuire, în
condițiile prevăzute în prezentul contract.
e. Toate rambursările plătibile în
temeiul acestei clauze vor fi plătite în 14 zile de la returnarea Bunurilor
(inclusiv documentatie, documentele de service, manuale de utilizare, zale,
cutie sau accesorii, după caz), după alegerea dvs. de a primi o rambursare.
f. Prin prezentul contract luati la
cunostinta că Documentele (acolo unde sunt furnizate) cresc substanțial
valoarea Bunurilor și că absența sau deteriorarea acestora va afecta valoarea
Bunurilor. Dacă returnați Bunurile cu documente lipsă sau deteriorate, vom face
o deducere rezonabilă a sumei rambursate pe baza valorii documentației.
g. Ne rezervăm dreptul de a deduce din
valorea de rambursat orice sume conform clauzei în cazul în care documentele
lipsesc sau sunt deteriorate.
h. In caz de retur, ambalarea,
asigurarea coletului si plata transportului vor fi responsabilitatea dvs. și
trebuie să urmați instrucțiunile noastre rezonabile. Vă recomandăm să utilizați
o companie de transport care oferta posibilitatea de urmărire a coletului și să
păstrați chitanta expeditiei. Trebuie să asigurați Bunurile la valoarea lor
totală. Trebuie să vă asigurați că ambalați Bunurile în mod corespunzător
pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
i. Pentru a discuta o problemă
legata de Comanda dvs., vă rugăm să contactați consilierul de vânzări care s-a
ocupat de Comanda dvs. prin telefon (+40 720 247 247) sau prin e-mail ([email protected]).
15. DREPTUL DUMNEAVOASTRA DE ANULARE
a. Sub rezerva clauzei 13(b), aveți
dreptul legal de a vă anula Comanda în perioada prevăzută în clauza 13(c) și de
a primi o rambursare completă, dar numai dacă Bunurile au fost achiziționate
online. Anularea trebuie făcută în termen de 14 zile de la plasarea Comenzii.
b. Dreptul de anulare nu se aplică
Bunurilor achiziționate din oricare dintre magazinele noastre fizice și/sau
dacă Bunurile au fost ajustate pentru a corespunde specificațiilor
dumneavoastră sau personalizate.
c. Achizițiile efectuate în magazin
pot fi schimbate cu un produs nou („Comanda schimbată”), dar nu pot fi
rambursate atunci când sunt returnate în termen de 5 zile de la cumpărare, în
stare nefolosită. Dacă prețul de vânzare al comenzii schimbate îl depășește pe
cel al comenzii dvs. initiale, veți fi obligat să achitati diferenta.
d. Vă puteți anula Comanda pentru
Bunuri fără a furniza niciun motiv. Perioada de anulare va expira după 14 zile
din ziua de la livrarea Bunurilor către dumneavoastră sau către destinatarul
desemnat de dumneavoastră. Dacă Comanda dumneavoastră constă din mai multe
Bunuri, această perioadă se va încheia a doua zi după livrarea ultimului produs
din comanda.
e. Pentru a vă exercita dreptul de
anulare a comenzii trebuie să ne informați in prealabil. Vă rugăm fie să
trimiteți un e-mail consilierului de vânzări care s-a ocupat de Comanda
dumneavoastră ([email protected]), fie ne puteți suna sau trimite
mesaje pe WhatsApp la +40720 247 247. De asemenea, aveti si optiunea de a
completa Formularul de retur de pe website, fie accesand sectiunea “Contul meu
– Returnari”, fie accesand pagina de informatii “Livrare si retur” si utilizand
optiunea “Mergi la formularul de retur”.
f. Putem face o deducere din
rambursarea pentru pierderea de valoare a oricăror Bunuri ca urmare a oricărei
manipulări inutile de către dumneavoastră. Trebuie să aveți grijă rezonabilă de
Bunuri și trebuie să returnați Bunurile (inclusiv documente, zale, manual de
utilizare, documente de service și cutie, după caz). Bunurile trebuie să fie în
starea lor inițială, fara a fi folosite.
16. DREPTUL NOSTRU DE ANULARE
a. Este posibil să fim nevoiți să anulăm
o Comandă înainte ca Bunurile să fie livrate, de exemplu, din cauza unui
Eveniment în afara controlului nostru sau a indisponibilității stocului. Vă vom
contacta cât mai curând posibil dacă se întâmplă acest lucru.
b. Dacă trebuie să anulăm o Comandă
și ați efectuat orice plată în avans pentru Bunuri care nu v-au fost livrate,
vă vom rambursa aceste sume în termen de 14 zile lucrătoare.
17. EVENIMENTE ÎN AFARA CONTROLULUI
NOSTRU
a. Nu vom fi responsabili pentru
neexecutarea sau întârzierea în îndeplinirea oricăreia dintre obligațiile
noastre în temeiul acestor Termeni, care este cauzată de Evenimente în afara
controlului nostru. Acest lucru nu vă afectează drepturile legale.
b. Un eveniment în afara controlului
nostru înseamnă orice act sau eveniment dincolo de controlul nostru rezonabil,
inclusiv prăbușire de clădiri, incendiu, inundații, vreme severă, explozie,
accident, război, act de terorism, dispută industrială (fără implicarea
angajaților noștri), acte a guvernului local sau central sau a altor autorități
competente, întreruperea sau eșecul serviciilor de utilități, întreruperea sau
defecțiunea site-ului nostru web sau a sistemului nostru informatic cauzată de
terți sau întârzieri sau neperformanțe cauzate de terți, inclusiv producători,
furnizori bancari, companii de curierat, etc.
18. PLĂȚI FRAUDULOASE
Dacă suspectăm în mod rezonabil o
plată frauduloasă prin card de debit sau de credit, atunci nu vom expedia
niciun Bun și nu vom efectua nicio rambursare până când nu vom fi autorizați de
către banca dumneavoastră.
19. CONFIDENTIALITATE
Folosim informațiile dumneavoastră
personale numai în conformitate cu Politica noastră de confidențialitate. Vă
rugăm să faceți timp pentru a citi și înțelege Politica noastră de confidențialitate,
deoarece include termeni importanți care vi se aplică.
20. DREPTUL NOSTRU DE A MODIFICA
ACESTI TERMENI
a. Avem dreptul să revizuim și să
modificăm acești Termeni și condiții din când în când.
b. Veți fi supus termenilor și
politicilor în vigoare la momentul în care plasați comanda catre noi, cu
excepția cazului în care orice modificare a acelor termeni sau politici este
necesară prin lege sau autoritatea guvernamentală (caz în care se va aplica si
comenzilor anterioare plasate de dvs.), sau dacă vă informăm cu privire la
modificarea acelor termeni sau politici înainte ca Comanda dvs. să fie
acceptată de noi (caz în care avem dreptul să presupunem că ați acceptat
modificarea termenilor și conditiilor).
21. DETALII COMPANIE
AGS Jewelry este o denumire
comercială a companiei AMANET GOLD SERVICES SRL, al cărei sediu social este în
Calea Rahovei nr. 319, Sector 5, Bl. 30, Sc. 1, Et. 1, Ap. 8, Camera 1,
Bucuresti, inregistrata in Romania sub numarul de inregistrare J40/4424/2010.
Adresa noastra principala de tranzactionare este Piata Romana 5, Sector 1,
Bucuresti. Numărul nostru de TVA este RO26851299.
22. CONTACTEAZA-NE
Dacă aveți întrebări sau comentarii despre acești Termeni de utilizare a site-ului web, sau chestiuni în general, vă rugăm să ne contactați la adresa de email furnizată aici: [email protected].